Bokat och klart .

Nu har jag bokat min andra biljett till sverige, och denna gang ska jag inte missa flyget. Aker pa mandag kvall och ar hemma formiddag dagen efter.Kan inte forsta att jag verkligen aker hem. Alltsa kanner mig ju som en riktigt grek nu! Men det varsta av allt ar att jag fortfarande alskar marjo sjuuukt mycket, forstar inte hur han kunde va sa puckad arligt talat, vill verkligen inte ta tillbaka honom men alskar han ju och saknar han :( Vet inte vad jag ska gora?! borde jag forlata detta ? borde jag ge han mera chanser? Vet inte vad jag ska ta mig till, ajja nu aker jag anda pa mandag.
Should i stay or should i go?!


Kommentarer
Postat av: IDA

VÅGA inte ens stanna kvar där elin, <3 blir djupt sårad om du stannar :'(

2009-11-08 @ 11:05:04
URL: http://layide.blogg.se/
Postat av: michael

hey beautiful do you still want to go to holland mail me then maybe i can help you i was this year in rhodos i spoke to you it was in september you can look at my hyves my name is michael cabo maybe i hear from you xxx

2009-11-08 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0