ॐ ɯɐɹɟ o ʞɐq ɹǝu o ddn ॐ

Helluj
Va ett tag sen jag uppdatera nu alltså och det har hänt en hel del faktiskt.
Kan börja med att säga att jag gjort slut med Marjo för ett tag sen, utan att jag tagit tillbaka han!
Känns bra faktiskt, kan äntligen va mig själv igen utan att bli hjärntvättad varje dag, frihetskänsla, mmm!
Frivården har dratt igång, och jag går på alla mina möten hit och dit, sköter mig prima!
Känner mig stolt över mig själv att ja äntligen börjar ta tag i saker och ting.
Mycket tack vare Robert & lillan, dom är så underbara verkligen, utan dom hade jag aldrig klarat detta tror jag.
Önskar ja va bättre lr kunde visa min tacksamhet till dom.
Väntar på att få min egna lägenhet nu, ska ställa mig i bostadskö imorgon.
Ska plugga upp mina betyg från den 8:e mars och börja praktisera nånstans, men inte bestämmt mig vart jag vill än.
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon, har bokat ett deluxe dubbelrum på ett hotell i jkpg med tillgång till relaxen me, så jacuzzi & basta o grejjer! Firrat 2 plattor bärs med, och ska köpas nått mer smarrigt från systemet.
Jag och sara m.f ska gå loss i jkpg, o så tänkte ja svänga förbi hemma o säga hej till bror min!
NattiNatti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

stolt over dej gumman !! saknar dej...tanker pa dej massor ! ... haha fick varsta nostalgin igar ..lag ensam pa stranden flumsig o lyssna pa min gamla musik fran rhodos tiden.. alla pa min gamla mobil ja hade da vettu ? ;; fan vi hade javla kul anda fast de va himla galet o slitsamt ibland haha :P.. massa kalrek till dej 11 puss M-jane;)

2010-04-04 @ 06:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0