Bra start på året! :)

År 2010, en otroligt bra start! Mycket tack vare mina kär bror Robert och Lillan.
Dagen innan nyår så erbjöd dom sig deras hjälp och jag packade väskorna och flyttade hem till dom i jönköping.
Trivs jättebra och känner att det faktikts är folk som bryr sig trots allt.
Är jätteglad för jag ska bli faster med, yippie!
Och idag ska Marjo boka biljetten så han kommer nu i veckan, är otroligt glad att min lilla älskling kommer till sverige. Vi ska ha så kul! :)
Marjo i hope u know i always will love you and never forget you, you have take my heart babe.
Älskar dig min lilla sötnos! <3


Kommentarer
Postat av: bobban

i familjen ska man ställa upp. Mi Casa es Su Casa // kul att du är här!

2010-01-12 @ 16:05:19
Postat av: sara

fy fan vilka äckel ni är både två !:S

2010-12-19 @ 12:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0