Iskalla Sverige-

Hejhopp!
Längesen jag skrev nu så tänkte hinna slänga in ett litet inlägg.
Kommit hem från Rodos igeen haha. Kan inte va utan lilla Marjo och grekland.
Det är för underbart, solen folket, friheten pojkvännen, allt!
Nu senast jag åkte ner så hade vi jätteroligt, inga turister kvar lugnt och skönt.
Marjo jobbade ju inte heller så va bara hemma och tog det lugnt hela dagarna.
Spelade mycket biljard, blivit proffs ;) , gick på bio 2 gånger, såg 2012 & Saw 6.
Gjorde massa saker, hade jätteroligt faktiskt.
Nu är jag tillbaka i sverige och har flyttat hem till brorsan (Robert) och lillan, oxå jätteroligt!
Tänker ta itu med alla mina gamla problem, har insett att man inte kan fly från sina problem äntligen,
så bättre att få skiten avklarat så man har det gjort. Sen kan jag ju göra vad jag vill efter det och mina planer är ju att bosätta mig i grekland på heltid.
Underbart!
Nu ska bobban, lillan & jag gå på en promenad och åka stjärtlapp haha.
Me mungon zemra ime, sphirti im.
Σε αγαπώ περισσότερο από τα λόγια να πω, Marjo Aliu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0