Tisdag<3

Nu äntligen har Marjo biljetten, han kommer tisdag nu den 12:e. Är så himla glad, ska bli skönt att få se han igen.
Sitter och funderar på framtiden, är så himla mycket tankat som snurrar runt i huvudet just nu inför rättegången.
Ska försöka få kontraktsvård, det har man minst i ett halvår. Kommer bli riktigt tufft eftersom jag har Marjo som bor i Rhodos. Vet inte riktigt vad jag vill längre, allt är så rörigt. Kraftig ångest!
Det jag innerst inne vill är att plugga och fixa iordning mitt liv, men frågan är om jag klarar det.
Ajja sånt som märks. Får lägga upp ett schema när jag fått dommen ist, bäst så!
Ser fram imot tisdag , kan inte vänta till jag får krama om personen jag älskar sjukt mycket.
Robert och jag kollade nyss på en jättesorlig film nyss, och snart ska jag väll laga lite mat.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: bobban

vet du kommer klara det bara du bestämmer dig för det...du måste tro på dig själv så löser allt annat sig. love you syrran.

2010-01-12 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0